Kristin Engesæth

Kristin har arbeidet som dyrlege i klinisk praksis i 19 år. Hun startet Vestby Dyreklinikk for 18 år siden og jobber for tiden både ved Vestby Dyreklinikk og Smådyrklinikken Langhus.

Kristin har i mange år hatt et tett samarbeid med Hundeskolen Veiviseren/Bindeforbundet, hvor hun har godkjent både fører- og Servicehunder før de settes ut i aktiv tjeneste.

Kristin er Ivrig sin eier og de har besøkt Sunnaas Sykehus sammen med Ivrig "gledessprederen" på fast basis siden 2020.

Hun er også eier av Nando som er trent  servicehund. Han har både besøkt Sunnaas, Rikshospitalet og Ullevål

. Kristin har sett barn og ungdommers  mestring, glede og motivasjon til innsats utallige ganger når hunden er en venn i  behandlingen.

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige

Tone Maren Ramsli